semester!!

Hej hej.. Nu är jag tillbaka. Som många andra bloggar så tog denna oxå semester under sommaren. För fint väder för att sitta inne på datan. Men denna sommaren har varit lite småtrist tycker jag. Vi va ju på Öland och där skulle jag mycket väl kunnat stanna 1 vecka till för det va himla skönt att komma härifrån ett tag. Men efter vi hade vart där så har det inte hänt så himla mycket tyvärr. Sitter just nu och kollar på mtv och en av världens sämsta låtar. Tjejen kan ju inte ens sjunga. Regina Spector med Laughin with tror jag den hette. Hann inte se=) Men men finns säkert nån som tycker att den är bra. Nähe om man skulle ta och käka lite frukost. Men ha det bra så länge=) Bye bye!!!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

fin blogg:)

2009-09-21 @ 20:49:25
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0