Fika:P

Sitter hos min sambos föräldrar och fikar lite nu för min sambo har nyss städat bilen. Annars har vi inte gjort nått speciellt idag, Bara tatt det lugnt. Men nu blir det tydligen mc donald´s och käka glass=) Sen blir det film ikväll igen hos min sambos syrra. Det blir camp rock, Har sett den innan men bangar inte för att se den igen för den är riktigt bra=) Älskar musikfilmer ♥

Så det blir nog ingen mer uppdatering här idag. Men ni allihopa får ha en fortsatt trevlig kväll. Puss på er!!

4 DAGAR KVAR!!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Jelly

Hej sötnos=)

Synd att du inte vann, själv vinner jag aldrig, men som man säger, tur i kärlek otur i spel ;D haha

Har egentligen heller inte så stort tålamod... men idag kände jag mig lite uttråkad haha :D

vilket liv jag har!

:D

2009-07-16 @ 19:27:41
URL: http://superjelly.blogg.se/
Postat av: LIENE

musikfilmer är bra ja:)

2009-07-17 @ 10:17:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0