Grattis

Hej hej bloggen=) Idag blir det först en sväng in till Halmstad (när jag nu blir färdig att komma iväg) :P Hungrig är jag med men har fan glömt köpa smör så kan inte äta frukost:S Så det får bli att vi stannar nånstans så jag kan få i mej nått på vägen till Halmstad.

Sen senare ikväll ska vi på kalas för min kära mor fyller år=) Grattis!!!

Så det blir nog en trevlig dag=) Hoppas det blir smörgåstårta för det är ju sååå gott:P



Nähe om man skulle börja göra sej iordning då!!
Ha en bra dag. Puss


Kommentarer
Postat av: Jelly

Grattis till din mamma :D



Sv: Ska faktiskt också till halmstad, fast imorgon =)

hade du det roligt i öland?

kram

2009-07-31 @ 13:31:58
URL: http://superjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0