Lisebergskaninen?!

Igår va vi inne i Båstad en runda och satt vid hamnen och käkade glass. Gott som tusan:P
Men helt plötsligt när vi satt där så kom det ett par öron fram bakom kiosken vi köpte glassen i. Trodde först att det va nån stor hoppborg eller nått dom blåste upp. Men icke det, för snart såg man korgen med människor i med. Japp det va en luftballong, Den coolaste jag nånsin har sett. Dom som är runda och tråkiga går ju inte ens jämföra den gigantiska kanin. Väldigt häftigt:)

Jag va ju bara tvungen att ta fram min telefon och ta kort på den så här kommer nårra bilder↓



Grym va??? Men ett tag trodde jag fan att dom skulle landa i vattnet för det va inte långt ifrån. Hehe!

Och sen när vi skulle köra hem så fick vi syn på den när den hade landat oxå. En bra bit ifrån där vi hade sett den innan, så det va rätt häftigt att vi kunde hitta den sen med=)

En bild när dom håller på att ta ner den↓



Lite suddig för tog från bilen när vi körde=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0