Lite om onsdagen!

Igår (onsdag) va vi barnvakt hela dagen. Eller från 8.00 till 16.00 så det va fullt upp dom timmarna kan jag ju säg=) Vi va på en lekplats och jag fick ju åka en stor rutschkana med honom nårra ggr och jag kan ju säga att jag är inte van vid att springa upp och ner för sånna stora kullar så många ggr i rad. Hehe. Kanske får börja träna upp sej lite:S

Sen på kvällen blev det 2 rundor poker, Skoj va det för det va ett tag sen nu=) Och sen blev det att vi kolla film hos sambons syrra Patrik 1,5 blev det. Har sett den innan men tycker inte den är så himla bra. Den får faktiskt bara 2**(stjärnor) av mej. Sen bar det hemåt för det blev lika sent som vanligt. Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0