Min Helg!

Helgen har vart bra. I lördags va det först upp tidigt för blev bjudna på frukost denna lördagen med=)

Sen sprang klockan iväg och vi skulle iväg klockan fem till en förfest innan vi skulle fortsätta mot stadsfesten. Men blev inte så länge för va jätte hungrig för hade ju bara ätit frukost:S Så jag och älsklingen bestämde oss för att gå ner tidigare än alla andra, så vi gick ner och åt på kina restaurangen, mums=) Men tyvärr så fick jag ju så klart huvudvärk för jag hade druckit innan jag åt och det blev inte så bra:S Så efter vi hade ätit så gick vi vidare in mot stan men kollade bara snabbt för den här huvudvärken förvandlades snabbt till migrän så orkade inte med allt dunkandes från musiken. Så vi fortsatte hemåt men fastnade hos älsklingens syrra men det gick bra och sitta där. så länge det inte va oväsen från en massa dunkande så=) Kom inte därifrån förrens rätt sent men kom faktiskt inte ihåg hur sent. Men när vi kom hem va sängen väldigt efterlängtad. *Snark* Det va lite kort om lördagen.. Får 3 *** (stjärnor)

Söndagen blev en lång sovmorgon, gick inte upp förrens vid 11 tiden nån gång. Då satte vi igång med att städa efter vi hade ätit frukost. Det behövs ju oxå även om det är det tråkigaste som finns. Annars gjorde vi inte så mycket fram tills klockan halv5 för då blev vi bjudna på mat, och det blev korvstroganoff med ris och det är en av mina favoriträtter:P Sen vid halv6 började vi få lite brottom därifrån för skulle iväg och spela tutbingo klockan sex. Himla kul och vann gjorde vi oxå, Eller älsklingen vann. Först vann han 500:- sen vann han jäklar 1000 spänn till. Så där tjänade vi 1500:- den kvällen, utan att göra nått tråkigt=) Sen efter det kom vi hem till älsklingens syrra igen för hennes dotter va med och spelade. Så satte vi oss ute och pratade länge och skrattade det mesta=) Kom hem vid hmm fan vad bra minne jag har. Haha!!! Kanske vid midnatt nån gång. Skönt väder men då började det bli lite kyligt. Och när vi kom hem började det en film klockan 00.00 som vi började kolla på men somnade framför, och sen när man vaknade till i soffan va ju sängen som vanligt efterlängtad.. *Snark* Hehe.. Söndagen får 5*****(stjärnor) bara för att vi vann pengar:D

Ja det va min helg.. Hoppas ni alla har haft en bra helg. Bye bye!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hejhej.

Hur är det idag?

/peace

2009-07-13 @ 11:11:01
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Nina

tack sötnos =)

2009-07-13 @ 11:56:34
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0